ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
… η ύπαρξη ενός εκπαιδευτικού συστήματος υψηλής ποιότητας και απόδοσης, αποτελεί ένα πολύτιμο κεφάλαιο για κάθε πολιτεία.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι μέσα από αυτό δημιουργούνται σκεπτόμενοι Έλληνες με γνώσεις και άρτια κατάρτιση.
Μιλάμε επομένως για μία επένδυση.
Μία επένδυση καίριας σημασίας, την οποία και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραγνωρίζουμε.
Σήμερα συζητάμε για την Ελληνική παιδεία Σήμερα ερχόμαστε μπροστά στα παιδιά μας να τους μιλήσουμε για αυτό που εσείς ως κόμματα καταστρέψατε την παιδεία
Όταν λέμε εσείς αναφερόμαστε στη Νέα Δημοκρατία το ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ, εσείς φτιάχνετε εκατοντάδες νομοσχέδια από το 74 μέχρι και σήμερα για την παιδεία
Δείτε τα αποτελέσματα και τα χαλιά των πανεπιστημίων Σήμερα λοιπόν έρχεστε εδώ και αντιδικείτε ως Νέρωνες για το ποιος έβαλε τη μεγαλύτερη φωτιά
Σήμερα λοιπόν αντί να ζητήσετε συγγνώμη αντιδικείτε μόνο για το κομματικό σας ακροατήριο.
Συμφωνείτε σε όλα Στα οικονομικά, στις Πρέσπες στα ελληνοτουρκικά και δήθεν διαφωνείτε στο θέμα αυτό για το κομματικό σας ακροατήριο
Συμφωνείτε στα στον εγκλεισμό των νέων και των μεγάλων που συμφωνείτε στον υποχρεωτικό εμβολιασμό που συμφωνείτε στο λαθρομεταναστευτικό δήθεν διαφωνείτε στο θέμα του νομοσχεδίου.
Όχι κύριοι δεν διαφωνείτε στο θέμα του νομοσχεδίου ψηφοθηρείτε στη βάση του νομοσχεδίου
… Η αγάπη για την γνώση είναι χαρακτηριστική στον ελληνικό πολιτισμό και βαθιά ριζωμένη στην ελληνική συνείδηση.
Για να τεθούν όμως σοβαρές βάσεις, πρέπει οι αιφνιδιαστικές αλλαγές που δημιουργούν πρόσθετο άγχος στους υποψηφίους, κάπου πια να σταματήσουν.
Δημιουργήστε, όπως επανειλημμένα σας έχουμε πει εμείς στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ, μία Διακομματική Επιτροπή για να καταρτίσει ένα 12ετές πρόγραμμα εκπαίδευσης, το οποίο θα εφαρμόζεται από όποιον βρίσκεται στην Κυβέρνηση!
… η Ανώτατη Εκπαίδευση οφείλει να μυεί τους φοιτητές στην επιστημονική γνώση και στην επιστημονική μεθοδολογία.
Στα δημόσια πανεπιστήμιά μας εκκολάπτονται οι αυριανοί επιστήμονες που δεν πρέπει να είναι σε θέση απλά και μόνο να αναπαράγουν τις γνώσεις οι οποίες τους παρέχονται αλλά και να τις προωθούν και να τις εξελίσσουν.
… Τα Πανεπιστήμια είναι χώροι εκπαίδευσης στους οποίους δεν έχει καμία θέση ούτε η βία, ούτε η παρανομία.
Αυτή η αλυσίδα της παραβατικότητας πρέπει επιτέλους να σπάσει!
Τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν μπορούν να παραμείνουν για πάντα «όμηροι» των παραβατικών, των κουκουλοφόρων, των βιαιοπραγιών και των καταστροφών!
Η βία δεν μπορεί να είναι συμβατή με την λειτουργία του Πανεπιστημίου.
Το «πέπλο του φόβου» δεν έχει καμία απολύτως θέση στην δημόσια ανώτατη εκπαίδευση.
… Τα κόμματα και οι πολιτικές παρατάξεις δεν έχουν καμία θέση στα δημόσια Πανεπιστήμια.
… Το Πανεπιστήμιο πρέπει να είναι για όλους, χωρίς διακρίσεις.
… Το θέμα της ασφάλειας των φοιτητών του προσωπικού και των εγκαταστάσεων αλλά και της εύρυθμης ακαδημαϊκής λειτουργίας των Πανεπιστημίων απαιτεί συνεχή προσοχή και μέριμνα κατάλληλη ούτως ώστε να πάψουμε να γινόμαστε μάρτυρες περιστατικών ανομίας και καταστροφών.
Το δημόσιο ελληνικό πανεπιστήμιο αποτελεί κορυφαίο ανθρωπιστικό θεσμό.
Είναι για την κοινωνία μας το κύριο πεδίο συνάντησης ιδεών και εννοιών, που είναι ανοιχτές σε προβληματισμούς και κριτική.
Είναι ο κατεξοχήν χώρος όπου διαμορφώνονται συνειδήσεις, όπου συλλαμβάνονται και διακινούνται ιδέες.
Είναι ένας φωτεινός φάρος έρευνας και καινοτομίας.
Αυτός είναι ο ρόλος του.
Και έτσι του αξίζει να το αντιμετωπίζουμε.
Είναι ευθύνη μας να συμβάλουμε στην ανύψωση του κύρους του και στην βελτίωση των συνθηκών υπό τις οποίες λειτουργεί.