Θέμα: Δαπάνη εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος για τη σύσταση και λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του, προκειμένου για την αναγκαία μόνιμη και συνεχή σχετική με εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα ενημέρωση των πολιτών

Δαπάνη εκατομμυρίων ευρώ ανά έτος για τη σύσταση και λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και των εποπτευόμενων φορέων του, προκειμένου για την αναγκαία μόνιμη και συνεχή σχετική με εργασιακά και ασφαλιστικά θέματα ενημέρωση των πολιτών

Προηγούμενο άρθροΘέμα: Οι εργαζόμενοι στην κονσερβοποιία και γενικότερα στη μεταποίηση αγροτικών προϊόντων ζητούν τη χορήγηση επιδόματος ανεργίας με 50 ημερομίσθια
Επόμενο άρθροΘέμα: Συμμόρφωση του ιστότοπου στο Διαδίκτυο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (Ε.Μ.Π.) σχετικά με την προσβασιμότητα από τα ΑμεΑ και την δήλωση προσβασιμότητας