Ο Βασίλης Βιλιάρδος, Βουλευτής Επικρατείας της Ελληνικής Λύσης, κατά τη συζήτηση στην Διαρκή Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου στις 04/09/2020, Ενημέρωση των μελών της Επιτροπής από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κωνσταντίνο Καραμανλή, σχετικά με τις «Εργασίες ολοκλήρωσης του έργου: Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, Τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα».
Έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:
Απάντηση Υπουργού: 07:23
– Δεν καταλάβαμε τον λόγο που μας προσκομίσατε τόσα πολλά στοιχεία για το συγκεκριμένο έργο, όταν την ίδια στιγμή πολλά άλλα θέματα, όπως τα ΕΛΤΑ, αποφασίζονται με τροπολογίες της τελευταίας στιγμής.
– Τέθηκε το ερώτημα σε τι ποσοστό είχε ολοκληρωθεί το έργο, πριν την σύναψη της νέας σύμβασης.
– Τέθηκε το ερώτημα εάν η δεύτερη εργολαβία είναι ακριβότερη λόγω της νέας χάραξης.
– Όλο το έργο θα παραδοθεί 10 χρόνια μετά την έναρξη.
– Τέθηκε το ερώτημα εάν θα μπορούσε να επιταχυνθεί η παράδοση του έργου.
– Το έργο χρηματοδοτείται από Ευρωπαϊκούς και Εθνικούς πόρους. Τέθηκε το ερώτημα ποιο ποσό αφορά τους εθνικούς πόρους.
– Γιατί σημειώνεται τόσο μεγάλη καθυστέρηση σε ένα τόσο σημαντικό δρόμο που ταλαιπωρεί τόσους Θεσσαλονικείς και τουρίστες (ένα κομμάτι δρόμου μήκους ενός χλμ στην Μποτίδα, Κασσάνδρα, Χαλκιδικής);
– Τεθήκαν ερωτήματα σχετικά με την λειτουργία του ΟΑΣΑ & ΟΑΣΘ και με την αγορά/μίσθωση οχημάτων.
– Τέθηκε το ερώτημα γιατί δεν έγιναν προσθήκες στο μετρό, που το χρησιμοποιεί περισσότερος κόσμος, αλλά στο τραμ και ποιο είναι το κόστος αυτών το προσθηκών.