Ο Βασίλης Βιλιάρδος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Ελληνική Λύση, κατά τη συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, έθεσε τα εξής ερωτήματα:
– Για ποιον λόγο επεκτείνεται η επιχορήγηση ενός ουσιαστικά μονοπωλίου των κρατικών ιταλικών σιδηροδρόμων για δεκαπέντε έτη, αποκλείοντας μελλοντικούς ανταγωνιστές, όταν αντίστοιχες δημοπρασίες σε εναέριες, θαλάσσιες και οδικές συγκοινωνίες γίνονται ετησίως;
– Θα υπάρξει μία σύμβαση που θα πιστοποιεί ότι, πράγματι, οι Ιταλοί θα επενδύσουν αυτό το συγκεκριμένο ποσό;
– Πως επηρεάζει η νέα ΥΔΥ τις υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;
– Υπάρχει ενδιαφέρον ή σκοπεύετε να προβείτε σε ενέργειες προκειμένου να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός, με τη λειτουργία και άλλων εταιρειών επιβατικών μεταφορών; Τι μπορείτε να κάνετε για αυτό το θέμα, έτσι ώστε να μην υπάρχει μονοπώλιο των ιταλικών τρένων;
– Είναι δυνατόν να υπάρξει επιβάρυνση του ανταγωνισμού μέσω της σύμβασης ΥΔΥ, αλλά και της λειτουργίας ΕΕΣΣΤΥ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ ως ένα κοινό σχήμα; Τι δικλείδες προστασίας του ανταγωνισμού υπάρχουν;