Βασίλης Βιλιάρδος – Τα κόμματα της συμφοράς αναδεικνύουν ξανά την ανικανότητά τους

30

Ο Βασίλης Βιλιάρδος, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Ελληνική Λύση, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής στις 06/02/2020, του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: “Ίδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών, ρυθμίσεις μεταφορών και άλλες διατάξεις”.

Δευτερολογία: 15:57

Έγιναν οι εξής παρατηρήσεις:

– Η άθλια ακροδεξιά συμπεριφοράς βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ απέναντι στον ειδικό αγορητή της παράταξής μας, τεκμηρίωσε πως πρόκειται πραγματικά για ένα κατ’ επίφαση αριστερό κόμμα.

– Στο θέμα των τραπεζών, τις στηρίξαμε με 44 δισεκατομμύρια ευρώ τρεις φορές, με αποτέλεσμα την επιβάρυνση του δημοσίου χρέους μας και τελικά χάσαμε την ιδιοκτησία τους.

– Με αφετηρία τις αρχές του Μαΐου, συνολικά διακόσιες πενήντα χιλιάδες ακίνητα θα αλλάξουν χέρια, ενώ πρέπει να σημειώσουμε πως με τον νόμο Κατσέλη καλύπτονταν εκατόν εξήντα χιλιάδες δανειολήπτες.

– Αντί λοιπόν, οι κυβερνήσεις μας να δημιουργήσουν μία κρατική εταιρεία διαχείρισης των «κόκκινων» δανείων, με πολύ λιγότερα χρήματα και με κατά πολύ μεγαλύτερη επιτυχία, προτίμησαν να δώσουν πολλαπλάσια ποσά, να χάσουν τις τράπεζες, καθώς επίσης να κατασχέσουν και να πλειστηριάσουν τα σπίτια των Ελλήνων.

– Όσον αφορά το σκάνδαλο ρύπων της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, το δημόσιο θα μπορούσε να απαιτήσει περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ και οι ιδιώτες πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ. Την ίδια ώρα, όλα τα Υπουργεία στα οποία απευθύναμε γραπτές και επίκαιρες ερωτήσεις δήλωσαν αναρμόδια. Προτιμάει δηλαδή η Νέα Δημοκρατία να χαθούν τόσα χρήματα παρά να τα ζητήσει από τη «VOLKSWAGEN», όπως έκαναν οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Πολωνία και η ίδια η Γερμανία.

– Στα άρθρα του ν/σ δεν αναφέρεται η αδειοδότηση των ειδικών εγκαταστάσεων που απαιτούνται για τη συντήρηση των υδροπλάνων, ούτε οι ειδικές κατασκευές τους στο πλαίσιο της εφαρμογής της νομοθεσίας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

– Και σε αυτό το νομοσχέδιο η υπηρεσία αδειοδότησης των υδροδρομίων δεν διασφαλίζει την αποφυγή χρονοβόρων, γραφειοκρατικών διαδικασιών.

– Οφείλουμε να τονίσουμε ξανά πως τα τελευταία χρόνια έχουν μεταναστεύσει πολλές μεταφορικές εταιρείες στη Βουλγαρία, ενώ εκτιμάται πως 8.000 Έλληνες μεταφορείς συμμετέχουν σε εταιρείες με έδρα τη συγκεκριμένη χώρα προφανώς για φορολογικούς κυρίως λόγους, ενώ ένα ανάλογο φαινόμενο διαπιστώνεται στη Σερβία, στα Σκόπια και στην Αλβανία. Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με έναν μεγάλο πρόβλημα της ελληνικής οικονομίας που θα πρέπει να λυθεί άμεσα.

– Σε σχέση με την οργάνωση και τη λειτουργία των δημόσιων επιβατικών μεταφορών με λεωφορεία, πιστεύουμε πως μεγάλο μέρος των επιμέρους άρθρων του αφορούν τα προβλήματα στον ΟΑΣΘ και τις ελλείψεις του στόλου του που θα καλυφθούν από τα ΚΤΕΛ.

– Στο άρθρο 35 θεωρούμε πως διευκολύνεται και μάλιστα θεσμοθετημένα η διακίνηση λαθραίων καυσίμων.

– Επειδή υπάρχουν πια νέες κατηγορίες οχημάτων, όπως τα ηλεκτρικά ποδήλατα που αναπτύσσουν σημαντικές ταχύτητες, θα πρέπει να διευκρινιστεί τι σημαίνει «μοτοποδήλατο» σε σχέση με το ηλεκτρικό ποδήλατο. Επιπλέον, πώς θα εφαρμοστεί πρακτικά ο νόμος με τα ενοικιαζόμενα σε τουρίστες;

– Για τις ρυθμίσεις στα υφιστάμενα κτήρια και στις εγκαταστάσεις εντός του Ελληνικού Αγίου Κοσμά θα πρέπει να γνωρίζουμε με ποια ποσά θα επιβαρυνθεί το κράτος για την επένδυση στο Ελληνικό, και πότε θα υπάρξει ένα τελικό σχέδιο με τη διανομή της έκτασης και όχι περιοδικές τροπολογίες. Αναρωτιόμαστε, εάν γίνονται αποσπασματικά και ανάλογα με τις συζητήσεις που διεξάγονται με τους επενδυτές.